Wednesday 12 December 2012

12.12.12

Assalamualaikum

Apa yang menarik sangat dgn 12.12.12 ni?
mestilah menarik sebab lepas ni takde dah tarikh macam ni okay,
13.13.13 pun confirm dah takde, 11.11.11 pun dah lepas.
So, ramai la yang update status pasal tarikh ni,
ada yang kahwin la, ada yang dapat adik, anak la..dan blablalaaa~~..

Begitu juga dengan aku..
Today, me officially have done my foundation year..
no more foundation.
ALHAMDULILLAH
esok dah boleh balik, hooyeahhh.
banyak benda yang aku plan nak buat sepanjang cuti ni,
harap2 berjalan la apa yang aku rancangkan untuk cuti dua minggu ni.
kata orang, manfaatkanlah cuti dengan sebaik-baiknya walaupun singkat,
cewaahh
eh,eh? dua minggu je cuti? sekejap giler!
hmm, orang lain cuti berbulan sebelum proceed degree,
aku pulak cuti dua minggu je, nak buat mcm mana kan :'(
but it's okay la, as long as i still got some break before degree.
kalau tak cuti langsung, boleh jadi tak betul aku..#eh


Okay, nah, some of the pictures yang diambil hari ni,
*penghargaan: terima kasih budak pakistan  dgn pakcik kaunter depan kerana tolong snapkan gambar kami :D









24 of future teachers. May the next four year will be great for all of us!. :)


Pssttt: next year, we need to practice to wear formal attire with the name tag, maybe? barulah nampak macam cikgu cikgi kan? :D



No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini