Thursday 20 December 2012

takde tajuk

Assalamualaikum

Pejam celik, pejam celik, dah seminggu rupanya cuti aku berlalu.
tinggal lebih kurang seminggu lebih je lagi aku dapat duduk rumah.
sepanjang seminggu lalu, aku habiskan masa kan kampung aku je since nenek pun tak berapa sihat lagi dan abah pun perlukan tempat yang kurang bising & nyaman untuk rehat.

As i mentioned before that i'm going to use all the time that i have along this holidays wisely kan
BUT i failed to do so because....
hmm, no one to blame.
It's my fault, yes, it's my fault!
 i didn't even put a small effort to implement my plans.
aku cuma terus layan sikap pemalas aku nih.

Okay, nothing to regret.
Masa dekat umah nenek haritu, aku ada try buat sotong celup tepung, rasa sotong tu okaylah,
takde lah sesedap yang kat kedai tu. But it's okay la kan, it was my first trial, lepas ni kalau aku buat lagi confirm sedap dah #erk, (masuk lif, tekan sendiri) haha

Maaf ye,  tak dapat nak tunjuk gambar hasil sotong celup tepung aku tu. Bukan takde, aku kurang rajin je nak transfer gambar tu dari handphone aku. Ala, rupa sotong celup tepung aku tu sama je macam yang ada kat dalam google image tu. hee

Sampai sini dulu, bye! XD

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini