Sunday 13 May 2012

setelah sekian lama...

Assalamualaikum

First mathematics class dah ada knowledge check a.k.a test..
aiyooo, belum sempat apa-II dah nak check ilmu matematik ke der..huhu.
Dah bersawang, berselirat ilmu matematik dalam kepala otak aku
bila dah lama tak belajar dan tak guna , pemprosesan pun menjadi perlahan
perlukan pelincir, apalagi kalau bukan latihan matematik kan


Nak jawab soalan test tadi pun ambil masa yang agak lama jugak..
padahal soalan level budak sekolah rendah je..
nasib baik la aku hanya perlu ambil basic mathematics je,
kalau aku kena belajar matematik yang susah tahap dewa tu
memang terpukang la aku..ahaha..
Spm dulu pun cukup-II makan je maths dengan Addmaths aku...
Takde la sehebat awak-II semua tu..hihi






Dah, lupakan pasal maths ni, as long as aku buat apa lecturer suruh, and do revision..aku pasti past la subject ni...nothing to worry :D hee


pssttt: do revision for the next 5 knowledge check!


No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini