Wednesday, 9 May 2012

sekiranya itu yang tertulis buat kau

Assalamualaikum

Betul la kata orang, kalau dah jodoh tu memang tak ke mana. Lari la sejauh mana pun, beribu-ribu batu ke tapi kalau dah tertulis dekat luh mahfuz tu yang kau jodoh dia, maka kau jodoh dia la.

So, kita tak payah nak risau sangat la jodoh kita dengan sesiapa pun kan, Allah dah tetap kan dah. Sebagai manusia kita cuma perlu usaha dan berdoa je moga-II Allah mempercepatkan kita bertemu dengan jodoh kita tu..betul tak? *bunyi macam gatal la pulak* hehehe

Kenapa aku tiba-II cakap pasal jodoh ni..
Okay,nah tengok ni!
                                                         Ni ha gambarnya..




SUBHANALLAH. itu la yang di katakan dengan jodoh kan. Dah putus tunang selama 53tahun, tapi akhirnya mereka berkahwin juga.. Biarpun dah berusia emas tapi takpe la kan janji bahagia..hee..

Semoga pasangan ni berkekalan dan sentiasa di rahmati hingga hembusan nafas yang terakhir mereka. amin :)


pssttt: terus berdoa...hihih

2 comments:

  1. huyyooo!!!lepas 53 tahun putus tunang??? subhanallah!!! maha suci allah! hebat betul!

    ReplyDelete
  2. a'ah..tu la kekuasaan Allah...

    ReplyDelete

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini