Saturday 19 May 2012

trip to Pulau Kapas

Assalamualaikum

Alhamdulillah, rasa puas hati juga la dapat pergi pulau..first time dan first pulau yang aku pergi..haha, sangat-II kesian pada diri aku.

Dari pagi sampai la ke petang kami habiskan masa di Pulau Kapas, Kuala Terengganu. Perjalanan cuma 30minit je dari hostel aku.. tak jauh pun..Event ni di organised oleh oleh pihak universiti.

So, dah ada peluang nak pergi, why not kita grab peluang tu kan. Tambahan pulak bayaran untuk bot pergi-balik murah, cuma RM25/person. Kalau pergi sendiri tambang bot dalam RM40 kalau tak silap aku la..sangat-II berbaloi.

Naik bot dari jeti ke Pulau Kapas agak menakutkan..seriously, dari aku naik bot dekat jeti sampai la dekat Pulau tu aku tak lepas seluar kawan aku,betapa takutnya aku, kembang kucut urat perut.. ombak yang kuat menyebabkan bot yang kami naiki tu macam melambung-II je..uuhhh, meremang bulu roma.,


pulau Kapas










okay la,,ni je la dulu...bye!

pssttt: carpe diem!

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini