Monday 9 April 2012

heh?

Assalamualaikum

Alhamdulillah, satu lagi paper untuk final dah selesai..tinggal dua paper lagi..kena struggle lebih sikit untuk dua paper ni sebab ianya agak tough juga..eh,mane ada study yang tak susah kan?hee
Seperti sebelum ni juga, exam aku tadi pukul 2pm so sempat lagi la nak revise sikit-II kan..



okay, aku memang sengaja nak share gambar ni sebab aku tak ada idea nak tulis ape..hahaha.. sebenarnya, ni adalah sarapan aku pagi tadi..apa yang membuatkan aku nak share gambar ialah aku agak terkejut dengan harganya..bukan terkejut sebab ianya mahal tapi agak terkejut kerana ianya murah..*nampak macam aku berlagak pulak kan*

Nampak kan dalam pinggan aku tu ada nasi goreng+telur+sosej+fries, okay, harganya cuma RM3..memang berbaloi, aku ingatkan dalam RM5+..pakcik tu pun dah kira dua kali,harganya tetap sama..Alhamdulillah,rezeki aku..

 _______________________________________________________________________-






Eh, gambar almari pakaian pun nak tunjuk ke?! apa kejadah..
eiihhh, chop,chop...sebenarnya aku nak cerita apa yang berlaku hari ni ..
Aku pun tak tahu la mimpi apa pihak Uni ni buat semburan serangga pula hari ni..oh, mungkin sebab kami tinggal dekat dalam hutan + musim hujan so serangga banyak berkeliaran kot..

Bagi mengelakkan bantal+cadar+selimut+semua barang kami terkena semburan gas tu dan berbau gas  maka aku dan roommate aku dalam keadaan kelam kabut menyumbat semua barang ke dalam almari.. semua benda aku masukkan dalam almari pakaian aku,.kettle, pembakar roti and moreee....padat seperti milo fuze..hihi

And now aku kena kemas pula semua benda ni.huh!...okay, bye :)

pssttt:    aku kehabisan idea..



No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini