Friday 13 April 2012

Aku serius kali ni!

Assalamualaikum

Beberapa hari tak update...sebab aku sibuk + tak ada mood nak update + tak ada idea nak tulis apa...

banyak pulak benda yang aku mimpi semalam..antaranya aku mimpi kawan aku datang melawat aku dekat UCSI nih..hahaha..berangan gila aku..orang kata, kalau kita mimpi seseoranag ni maknanya kita rindu orang tu atau kita terfikirkan orang tu.. maknanya aku tengah rindukan kau ENGKU NABILA uii!!...sila terharu ye...

ini la dia gadis yang aku rindu sangat tu, sahabat baik aku..okay, kitaorang kenal since form 1.. ramai yang pelik  masa tu kenapa aku dangan beliau rapat even kami kelas berbeza-II..aku sendiri pun tak tahu..beliau sangat-II baik..kadang-II kami bergaduh juga tapi tak ada la kerap sangat..adat la berkawan kan..kadang-II ada perselisihan faham juga..bak kata orang asam garam orang berkawan..hee..


Masa zaman sekolah dulu, hampir setiap petang aku spent time untuk lepaking dekat rumah beliau..bukan study sangat pun..gosip-II je banyak..kuat bebenor kami bergosip..hihihi..eh, budak lelaki pun suka bergosip jugak kan?? jangan tak mengaku..


okay, gambar dekat atas ni adalah gambar first time kami pergi karaoke bersama..masa ni kami sedang menganggur tunggu result spm...

Agak lama jugak aku tak jumpa beliau sekarang ni..sama-II sibuk..calling-II amat la jarang, message? lagi la tak..nama je kawan baik tapi kami sangat-II jarang ber-calling-II serta message..aku pun tak tahu..bukan aku taknak atau tak ada masa langsung nak berbuat demikian tapi.............amat susah untuk di explainkan..dh cukup..jangan tanya lagi..boleh?

Bila berbual dalam telefon, kadang-II tu banyak senyap daripada bercakap sebab tak tahu nak cakap apa..bila lama tak jumpa, rasa awkward pulak..haisshh..kadang-II tu aku cemburu bila tengok beliau dengan kawan-II baru beliau..huhu..tapi tak apalah..lumrah la tu kan,kita pasti akan bertemu dan berkenalan dengan orang lain hampir setiap hari..so, terima je la..*ayat pasrah gila* hee

P/S : Biela, aku rindu ko...I miss almost everything about you! All the best untuk final exam next week:) Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk ko dan Ema...sayang korang!




pssttt: kenapa aku emosi dua tiga macam je ni..








No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini