Thursday 29 March 2012

berehat sebentar bersama ________

Assalamualaikum...

agak lama jugak aku tinggalkan blog ni..bila final menjelang, banyak benda pulak yang nak kena fikir & buat...dan semalam baru aku perasaan sebenarnya creative presentation a.k.a drama untuk kelas kreativiti tu  tinggal beberapa hari  je lagi..aiyaaa....aku masih tak hafal skrip...tarian pun masih beterabur...hmm..lupakan la pasal drama tu..nanti aku cerita lagi..

  ______________________________________________________________

okay, nah untuk korang satu lagu..mungkin ada yang pernah dengar lagu ni..dan ada yang tak pernah dengar kan? Tak kisah la korang pernah dengar ke tak, aku tetap nak share juga..hahaha



aku suka lagu ni..lirik dia pun bermakna..ianya berkaitan diri kita dengan Maha Pencipta kita, Allah S.W.T..dengar la,kalau sekali dah dengar tu mesti nak dengar lagi :D

pssttt: even busy tapi masih ada sedikit masa untuk merapu di sini,,hihi. SEKIAN.

No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini