Saturday 7 April 2012

karenah rumet

Assalamualaikum

hai, selamat malam..malam ni aku pun tak tahu apa kena dengan roommate aku nih..tetiba beliau buang tebiat suruh aku ajarkan beliau pakai shawl tengah malam macam ni..aiyoo,,salah orang beliau minta tolong nih..aku pun tak pandai juga la..okay, takpe, demi roommate, aku cari tutorial dekat youtube sebab nak tolong beliau realisasikan karenah beliau tu..hee..lepas belit-II shawl/pashmina tu dekat kepala beliau, maka ini la hasilnya :-



ini first trial kami


Aku pun tak tahu apa nama cara nak pakai shawl macam ni,so jangan tanya aku okay?.lepas first trial jadi, so we decided to try another pashmina. Kali ni touch up sikit2 la..kasi ada umphh sikit.. ngeh3x



tadaaaa..siap!, yes, she's adorable.lucky me. eh,eh. sila jangan jealous,okay...opsss!! baru aku perasan, tertinggal lip gloss...nampak agak pucat di situ...tapi takpe..tetap comel bukan?hee.. 


pssttt: mengakrabkan lagi hubungan kami ^_^




No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini