Saturday 7 April 2012

aku sedar hakikat itu

Assalamualaikum

jam menunjukkan 03:38am sekarang ni..tapi aku masih lagi tak memulakan misi aku untuk study..sangat-II teruk..akibat terlalu leka dengan facebook.aiyaaa...okay, aku sedar hakikat tu..

pagi-II buta macam ni rasa sayu la pula..tetiba teringat dekat parents,dan rasa rindu yang teramat sangat dengan mereka..rindu dekat abah, rindu dekat ma,rindu juga dekat adik beradik yang lain...dah hampir sebulan lebih aku tak balik rumah ni..cepat-II la sikit habis final ni, aku nak balik rumah sangat ni..okay, mata pun dah mengantuk,study pun tak..---bagus la kau Rabi'atul 'Adawiyah oiiii~buang masa tu..baik pergi tidur je, esok bangun pagi, perbaiki diri tu,jangan terus kekal macam ni *ingatan untuk diri sendiri :muhasabah diri:

---> kawan-II, jangan lupa untuk sentiasa doakan kesejahteraan kedua ibu kita samada mereka masih hidup ataupun dah pergi ye :)...

Doa buat Ibu&Bapa 


pssttt:  sesungguhnya, aku dalam golongan orang-II yang rugi, astaghfirullah


No comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by! Tinggalkan jejak anda disini